شناسهٔ خبر: 173800 - سرویس استان‌ها

اخذ سند مالکیت ۲ قطعه زمین ارزشمند در جنوب شرق استان تهران

خالق دوست مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران از اخذ دو فقره سند مالکیت در اجرای ماده ۱۰ قانون زمین شهری و ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن به نام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ علیرضا خالق دوست مدیر راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران گفت: با عنایت به ماده ۱۰ قانون زمین شهری و ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن تمامی وزارتخانه‌ها، موسسات و دستگاه‌های دولتی و همچنین شرکت‌هایی که ۱۰۰ درصد سرمایه و سهام آنها متعلق به دولت است، مکلف هستند نسبت به واگذاری و تحویل رایگان اراضی در اختیار خود در چهارچوب مکان‌یابی موضوع ماده (۶) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن اقدام کنند.

وی گفت: با توجه به قانون مذکور اسناد مالکیت دو قطعه زمین مربوط به سازمان‌های آموزش و ترویج کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با مساحت‌های ۱۹۹۳ و ۷۸۸۵ متر مربع با ارزش تقریبی مجموع بالغ بر ۴۱۵۰ میلیارد ریال بنام دولت جمهوری اسلامی با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن تغییر نمایندگی پیدا کرد.

خالق دوست در پایان بیان کرد: شایسته است از حمایت‌های دلسوزانه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران و همکارانم در مدیریت جنوب شرق استان و همچنین تعامل سازنده ریاست اداره ثبت، اسناد و املاک شهرستان ورامین کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.