شناسهٔ خبر: 173821 - سرویس وزارتی

ناینده مردم تهران در مجلس:

مطالبات مردمی را در تکمیل طرح‌های مسکن و حمل و نقل دنبال می‌کنیم

یزدی خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ضمن تقدیر از عملکرد مهرداد بذرپاش، بر مطالبه‌گری نمایندگان مجلس در تکمیل طرح‌های مسکن و حمل و نقل از وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم تاکید کرد.

سیدعلی یزدی‌خواه نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عملکرد وزارتخانه را در دولت سیزدهم ارزیابی کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های بر زمین مانده که برخی از آنها بیش از ۱۵ سال به طول انجامید، بخشی از اقدامات مثبت دولت سیزدهم است. به عنوان نمونه تکمیل کمربندی قلعه نو، پل تقاطع فیروزبادآباد-آزادگان، میدان شهدای غنی آباد در حوزه انتخابیه و همچنین اقدامات مناسب در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی از جمله آنهاست.

تعامل بالای بذرپاش و معاونان وزارت راه و شهرسازی با مجلس

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با تاکید بر تحرک وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم در موضوعات مسکن و شهرسازی و همچنین حمل و نقل، توضیح داد: در دولت سیزدهم، دسترسی به شخص وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی به سادگی امکان‌پذیر بود و حل برخی از مسائل و مشکلات این حوزه در تعامل سازنده انجام شد.

یزدی‌خواه افزود: در بخش مسکن در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی کارهای سازنده‌ای انجام شد.

نماینده مجلس گفت: امیدواریم وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم همانند وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم در پاسخ‌دهی به مطالبات نمایندگان مجلس و مطالبات مردمی عملکرد مناسبی داشته باشد. ما نمایندگان نیز جدی این کار را دنبال خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس در خصوص طرح‌های مصوب و ابلاغ شده در قالب برنامه توسعه ۵ ساله، سفرهای استانی و بودجه سنواتی مطالبه گری خواهند داشت و به عنوان خادمان مردم پیگیر جدی این مطالبات از وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم هستند.

یزدی‌خواه تصریح کرد: قالب نمایندگان مجلس این وزارتخانه را یکی از وزارتخانه‌های چابک و باانگیزه برای پیشبرد طرح‌های مختلف یافتند. از جمله آنها توافق با کشورهای دیگری برای توسعه فرودگاه امام خمینی (ره)، توسعه ناوگان ریلی، هوایی و موضوع جابه‌جایی زائران اربعین با استفاده از ظرفیت ناوگان داخلی و ناوگان خارجی است.