شناسهٔ خبر: 173845 - سرویس استان‌ها

در صورت عدم واریز دو آورده متوالی؛

متقاضیان بد حساب به سایت‌های جدید منتقل می‌شوند

مهران اسدی معاون مسکن استان قم معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن قم که دو قسط متوالی پرداخت نکنند از پروژه خود حذف و به سایت‌های جدید منتقل می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، مهران اسدی اظهار کرد: مطابق با مصوبه پنجمین جلسه شورای تامین مسکن استان در اردیبهشت ماه سال جاری مقرر شد متقاضیانی که از برنامه اعلامی و ابلاغی این اداره کل، دو مرحله واریز آورده عقب هستند بعد از دو مرحله ارسال پیامک هشدار، به سایت‌های جدید منتقل شوند.

وی افزود: هم اکنون حدود ۵۰ هزار واحد مسکونی آپارتمانی و ویلایی توسط سازندگان و پیمانکاران این اداره کل در حال ساخت است که تزریق به موقع آورده‌ها، تحویل به موقع واحدها را در پی دارد.

اسدی توضیح داد: عدم واریز به موقع آورده‌ها، موجب نازل شدن رتبه، تاخیر در تحویل واحدها و افزایش بهای قیمت واحدهای تحویلی می‌شود و کند شدن پیشرفت کلی پروژه و سایت را به دنبال دارد که با انتقال افراد بد حساب به پروژه‌های دیگر، از روند کند تکمیل پروژه‌ها جلوگیری می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان اعلام کرد: طی یک ماه آینده و با ارسال دو مرحله پیامک یادآوری با محتوای فرصت و ضرب‌الاجل واریز آورده‌ها و به‌روزآوری، چنانچه متقاضیان دو آورده از برنامه اعلامی این اداره کل عقب باشند، به سایت‌های جدید منتقل می‌شوند.