به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، یاسر ابراهیمی با اشاره به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی و افزایش جمعیت مشتاق به زیارت اباعبدالله الحسین (ع) بر ضرورت خدمترسانی بیشتر مجتمعهای خدماتی- رفاهی بین راهی استان تاکید کرد و گفت: ۴۶ مجتمع خدماتی- رفاهی استان برای خدمترسانی هرچه بهتر به زائران اربعین حسینی آمادگی دارند.
ابراهیمی گفت: ایجاد فضای مناسب و رعایت الزامات بهداشتی دو مقوله مهم در خدماتدهی به زائران حسینی است.
وی افزود: برای تحقق این هدف نظافت داخل نمازخانهها و تجهیز آنها به لوازم مورد نیاز و باز بودن مستمر در آنها در تمام ساعات شبانهروز، نظافت مستمر سرویسهای بهداشتی و رفع نواقص سرویسهای بهداشتی از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فنی و راههای روستایی بیان کرد: همچنین با توجه به افزایش میزان ترددهای جادهای در ایام اربعین و ضرورت ایجاد امکانات و تسهیلات لازم، مجتمعهای خدماتی رفاهی موظف به توجیه نیروهای خدماتی و سایر کارکنان شاغل در واحدهای خدماتی مجموعه خود مبنی بر ارائه خدمات شایسته به زائران در راستای تکریم زوار شدهاند.
ابراهیمی یادآور شد: زائران برای تسهیل دسترسی به اطلاعات موقعیت مکانی و امکانات مجتمعهای فعال در این استان و ارائه نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود میتوانند به سامانه ۱۴۱ مراجعه کنند.