شناسهٔ خبر: 173871 - سرویس وزارتی

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی سابقه بالای مدیریتی دارد

محمودی نماینده تهران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، را فردی مثبت و باسابقه در حوزه مدیریتی خواند و گفت: برنامه‌های وزیر راه و شهرسازی باید در راستای تکالیف دولت در برنامه هفتم در حوزه راه و شهرسازی باشد.

سید مرتضی محمودی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: باتوجه‌به سوابقی که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم دارد، شخصی مثبت در حوزه مدیریتی به شمار می‌رود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گستردگی وظایف و حیطه مسئولیت وزارت راه و شهرسازی و چالش‌های پیش رو گفت: باید برنامه‌ها و تعهدات وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در راستای پیاده‌سازی تکالیف دولت در برنامه هفتم توسعه در حوزه راه و شهرسازی را بررسی کرد تا بتوان نظرات قطعی را پس از تطبیق برنامه‌ها با سیاست‌های کلی نظام صادر کرد.

محمودی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش دارد در یک تعامل کلی از مسائل سیاسی دور شود و با نگاهی عمل‌گرایانه، مدافع منافع ملت و کشور باشد و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی پس از بررسی نهایی برنامه‌ها اعلام خواهد شد.