شناسهٔ خبر: 173892 - سرویس استان‌ها

اجرای ۴ پروژه راه‌سازی و ایمن سازی در راه‌های روستایی شهرستان اصفهان

اجرای ۴ پروژه راهسازی و ایمن سازی در راه های روستایی شهرستان اصفهان رئیس اداره ساخت راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از اجرای ۴ پروژه راه‌سازی و ایمن سازی در راه‌های روستایی شهرستان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ محمد کاظمی با اشاره به اینکه پروژه‌های ساخت راه‌های روستایی در سراسر استان در حال اجراست، اظهار کرد: در حال حاضر چهار پروژه که در حوزه راه‌های روستایی در شهرستان اصفهان آغاز شده بودند، بیش از ۹۰ درصد تکمیل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آسفالت راه‌های روستایی روران به طول ۳ کیلومتر به اتمام رسیده است، افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه ۳۹ هزار و ۷۳۳ میلیون ریال است.

رئیس اداره ساخت راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: پروژه تعریض پل زغمار در شهرستان اصفهان با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ۵۵۰ میلیون ریال به اتمام رسیده است.

کاظمی با بیان اینکه آسفالت زغمار و شیدان دشتی بهارستان نیز به طول۶ کیلومتر به اتمام رسیده، اضافه کرد: اعتبار اجرای این پروژه ۵۰ هزار و ۲۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: تامین نیوجرسی بهارستان دشتی به منظور ارتقا ایمنی تردد کاربران در این محور نیز با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۴۵۰ میلیون ریال در حال انجام است و به زودی به اتمام خواهد رسید.