شناسهٔ خبر: 173930 - سرویس وزارتی

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر:

انتخاب معاونان باتجربه ضامن موفقیت وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم است

زینب قیصری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر نقش راهبری وزیر راه و شهرسازی انتخاب معاونان باتجربه را ضامن موفقیت‌های آتی وزیر دولت چهاردهم عنوان کرد.

زینب قیصری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم گفت: با توجه به اینکه خانم صادق مالواجرد از بدنه وزارت راه و شهرسازی بوده و تمامی فعالیت‌های حرفه‌ای وی در وزارتخانه انجام شده است، می‌تواند در صورت موافقت اکثریت اعضا در این مقام به خوبی ایفای نقش کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ادامه داد: هرچند وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه عریض و طویل و با مسئولیت‌های متنوعی است که نشان دهنده حجم بالای کار در این وزارتخانه است اما به نظر می‌رسد انتخاب معاونان زبده و با تجربه در بخش‌های مختلف می‌تواند به پیشبرد اهداف خانم صادق‌مالواجرد در صورت انتخاب به عنوان وزیر راه و شهرسازی کمک ویژه‌ای کند.

قیصری توضیح داد: با توجه به تحصیلات مرتبط خانم صادق مالواجرد در رشته شهرسازی و نقش راهبری و استراتژیکی که در سکانداری وزارت راه و شهرسازی در صورت انتخاب ایفا می‌کند و با توجه به برنامه‌ای که در کمیسیون‌های تخصصی مجلس ارایه کرد، فضای مجلس برای انتخاب ایشان به عنوان وزیر راه و شهرسازی مساعد شده است.