شناسهٔ خبر: 173936 - سرویس استان‌ها

از طریق برگزاری مزایده انجام شد؛

واگذاری و اجاره اراضی دولتی استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال

علیرضا قاری قران / اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از برگزاری مزایده و به نتیجه رسیدن واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی استان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال در چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: پروژه‌های در دست احداث این اداره‌کل با رعایت دقیق قوانین و مقررات پیمان و رسیدگی انجام و از اعمال سلیقه‌های شخصی پرهیز می‌شود.
 
وی با اشاره به اهمیت اداره پیمان و رسیدگی و قراردادها، در واگذاری مسئولیت اجرای پروژه‌ها به پیمانکاران و مشاوران، افزود: این اداره همواره بر حفظ کیفیت پروژه‌های احداثی در بالاترین سطح تاکید دارد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در چهارماهه ابتدای امسال ۲۱۱ فقره صورت وضعیت موقت و ۴۸ فقره صورت وضعیت قطعی مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته است گفت: ثبت اطلاعات ۱۴ قرارداد در نرم‌افزار پیمان و ۱۴ مورد در سامانه پایگاه اطلاعات قراردادهای کشور (تامین اعتبار ملی و استانی) از جمله اقدامات این اداره بوده است.
 
وی در خصوص وضعیت مزایده‌های برگزار شده و واگذاری و اجاره اراضی دولتی استان بیان کرد: امسال، واگذاری و اجاره هفت قطعه اراضی دولتی در سطح استان اصفهان به ارزش ۹۷ میلیارد ریال از طریق مزایده به نتیجه رسید.
 
قاری قرآن بیان کرد: در بخش برگزاری مناقصه‌ها ۳ مورد از طریق سامانه ستاد ایران به نتیجه رسیده و منجر به انتخاب پیمانکار و یا مشاور شده است.