شناسهٔ خبر: 173995 - سرویس استان‌ها

بیش از ۳۶۰۰ زائر اربعین حسینی در بوشهر جابه‌جا شدند

معاون حمل و نقل بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: سه هزار و ۶۷۲ زائر اربعین حسینی تا روز گذشته با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) عباس فرامرزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: سه هزار و ۶۷۲ زائر اربعین حسینی تا روز گذشته با ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابه‌جا شدند.

وی با اشاره به شروع طرح سراسری جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از ۱۶ مرداد افزود: جابه‌جایی زائران استان به مرز شلمچه در قالب ۱۳۷ سفر (سرویس) صورت گرفته و این روند تا ۱۶ شهریور ادامه دارد.

فرامرزی اظهار کرد: در پایانه های مسافری استان میز خدمت و دفتر کارشناسان این اداره کل فعال است و تلاش می شود تمهیدات لازم را برای خدمات‌ دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته قریب ۳۵ هزار زائر اربعین حسینی در استان با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز شلمچه اعزام شدند، بیان کرد: امسال نیز برای جابه‌جایی مسافران، ۳۰۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است و راهداری آمادگی لازم را در این زمینه دارد.