شناسهٔ خبر: 174014 - سرویس وزارتی

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن:

برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون صنایع و معادن بررسی شد

مجلس سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌ها و سوابق وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از تاکید نمایندگان بر ضرورت رفع مشکلات حوزه مسکن در این جلسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، زهرا سعیدی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر روز دوشنبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: در ادامه رسیدگی به برنامه‌های وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، برنامه‌ها و سوابق خانم فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه اعضای کمیسیون نقطه نظرات خود درباره مسکن، نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و پروژه‌های نیمه‌تمام را بیان کردند.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از کارشناسی تا معاونت وزیر در وزارتخانه راه و شهرسازی حضور داشته، اضافه کرد: این وزارتخانه به دلیل مشکلات بسیاری که با آن روبه‌رو است، به برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد.

نماینده مردم در مجلس دوازدهم تصریح کرد: سوداگری زمین و مسکن یکی از مشکلات وزارت راه و شهرسازی است و مقابله با فساد می‌تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد.