شناسهٔ خبر: 174021 - سرویس وزارتی

حمایت نایب‌رئیس سازمان نظام‌مهندسی تهران از «فرزانه صادق مالواجرد»

بهمن مومنی مقدم نایب‌رئیس سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان استان تهران از انتخاب «فرزانه صادق مالواجرد» به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم حمایت کرد.

بهمن مؤمنی مقدم، نایب‌رئیس سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در خصوص معرفی خانم فرزانه صادق مالواجرد به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: از قول‌هایی که رئیس‌جمهوری منتخب کشور پیش از انتخابات داده بود، می‌توان به استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان در بدنه دولت، جوان‌گرایی و شایسته‌سالاری اشاره کرد.

سابقه، تخصص و جوانی ۳ شاخصه مهم وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی 

وی افزود: خانم فرزانه صادق مالواجرد می‌تواند هر سه شاخص یاد شده را داشته باشد؛ چرا که سابقه و تخصصی که ایشان دارد، نشان‌دهنده شایستگی وی به شمار می‌رود و در کنار آن فردی جوان نیز محسوب می‌شود.

نایب‌رئیس سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان استان تهران گفت: شناخت و سابقه‌ای که خانم صادق مالواجرد در حوزه راه و شهرسازی دارد، می‌تواند به عنوان یکی از اساسی‌ترین نکات مثبت وی شناخته شود.

وی با ابراز حمایت خود از انتخاب خانم فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم، اظهار کرد: درخواستی که جامعه مهندسان از ایشان دارد این است که بیش‌ازپیش به موضوع منزلت و معیشت مهندسان توجه شود.