شناسهٔ خبر: 174063 - سرویس وزارتی

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس:

«صادق مالواجرد» معتقد به اجرای قانون جهش تولید مسکن است

جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نه تنها به اجرای قانون جهش تولید مسکن اعتقاد دارد بلکه به دنبال تسریع اجرای آن و پاسخگویی به مطالبات مردمی در بخش مسکن است.

محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به معرفی فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم اظهار کرد: در جلسه کمیسیون امور داخلی و شوراها با وی مشخص شد که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی متخصص حوزه شهرسازی است و اشراف کامل به سیاست‌های کلان مسکن دارد که این ویژگی تاثیر قابل توجهی در اجرای برنامه های این وزارتخانه خواهد داشت. 

وی افزود: مالواجرد ضمن قبول داشتن قانون جهش تولید مسکن، معتقد است که اجرای این قانون باید تسریع یابد و مطالبات مردمی در حوزه مسکن واگذار شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای در مجلس بر این باورند که وزارت راه و شهرسازی مردانه است اما سابقه و برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نشان داد که وی تجربه و اقتدار کافی برای هدایت این وزارتخانه عریض و طویل را دارد.