به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام) مسعود کوشکی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام، گفت: ۱۵مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در راستای ارائه خدمات مطلوب به زوار اربعین حسینی، نظارت بر عملکرد مجتمعهای خدماتی-رفاهی بینراهی به صورت مستمر و دقیق انجام میشود و کارشناسان این اداره کل با بازدیدهای دورهای از این مجتمعها، بر رعایت استانداردهای بهداشتی و کیفیت خدمات ارائه شده نظارت دارند.
وی گفت: کارشناسان این اداره کل در قالب اکیپهای مختلف به طور مستمر از مجتمعهای خدماتی-رفاهی بینراهی، نمازخانهها، جایگاههای سوخت و رستورانهای بینراهی بازدید نموده و بر عملکرد آنان نظارت دارند.
کوشکی اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این مجتمعها، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل عنوان کرد: مسافران و زائران در صورت مشاهده تخلف در مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی میتوانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.