شناسهٔ خبر: 174128 - سرویس استان‌ها

بررسی و پایش برنامه های اجرایی شورای برنامه اجرایی شورای برنامه ریزی اداره کل راه و شهرسازی

راه و شهرسازی گلستان در جلسه ای ما بین اعضای کمیته پایش عملکرد اداره کل راه و شهرسازی گلستان با روسای ادارات راه و شهرسازی، برنامه اجرایی شورای برنامه ریزی اداره کل بررسی و برنامه ریزی های لازم برای پیشبرد برنامه ها انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سلسله جلسات تخصصی پایش وضعیت اجرای پروژه های مسکن و ساختمان، پروژه های حوزه بازآفرینی شهری، روند تامین زمین برای اجرای پروژه های مسکونی، حوزه حقوقی و پشتیبانی با حضور اعضای کمیته پایش و در محل اداره کل راه و شهرسازی گلستان برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گلستان با رویکرد رفع موانع و بهبود عملکرد اداره کل و ادارات ستادی در اجرای طرح بررسی و مقرر شد اقدامات لازم برای رفع مشکلات موجود در روند ثبت نام متقاضیان، واریز وجه و واگذاری تهسیلات بانکی به پروژه ها در دستور کار قرار گیرد.

سپس در جلسه ای مشترک ما بین اعضای کمیته پایش عملکرد اداره کل راه و شهرسازی و اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل، برنامه های بازآفرینی استان بررسی شد و در این جلسه تخصصی وضعیت واگذاری قیر رایگان به محلات هدف بازآفرینی شهری استان، صدور پروانه و واگذاری تسهیلات بانکی به واحدهای مسکونی محلات هدف مورد بررسی قرار گرفت.

تسریع در اجرای ساختمان های دولتی در گلستان، برنامه ریزی برای تعیین تکلیف پرونده های حقوقی راه و شهرسازی، پایش برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در گلستان و احصای وضعیت پرسنلی معاونت ها و ادارات شهرستانی راه و شهرسازی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسات تخصصی بود.

گفتنی است این سلسله جلسات با هدف بررسی موانع و مشکلات حوزه های مختلف اداره کل و برنامه ریزی برای رفع این موانع برگزار شد.