شناسهٔ خبر: 174141 - سرویس وزارتی

حمایت انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان تهران از «مالواجرد»

صادق مالواجرد انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران در پیامی از حمایت خود از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم حمایت کرد.

بر همین اساس، انجمن صنفی کارفرمایی انبوه سازان مسکن و ساختمان استان تهران اعلام کرد: «بدینوسیله ضمن تشکر از رییس جمهور محترم بابت انتصاب خانم فرزانه صادق‌مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی و ابراز مسرت از طرف انجمن صنفی کارفرمایی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان استان تهران، این انتصاب شایسته که بسیار هوشمندانه اتخاذ شده مورد حمایت و خرسندی جامعه انبوه‌سازان مسکن و ساختمان که سالیان متمادی نقش بازوی اجرایی وزارت راه و شهرسازی را ایفا کرد، شد.

بنابراین با توجه به شاخصه های شناخت و سابقه در حوزه راه و شهرسازی، جوانگرایی و سابقه اجرایی در وزارت راه و شهرسازی و سرفصل های برنامه پیشنهادی به ویژه در بخش مسکن ضمن حمایت این انجمن به عنوان یک نهاد توسعه گرا و انبوه ساز اعلام آمادگی خود را برای اجرایی کردن برنامه پیشنهادی که همانا اعتلای جامعه مهندسی کشور را در پی خواهد داشت اعلام کرده و از درگاه خداوند برای ایشان آرزوی سلامت، توفیق روزافزون در تمامی مراحل کاری و زندگی آرزومندیم.»