شناسهٔ خبر: 174163 - سرویس استان‌ها

️تردد ۷۹ هزار زائر اربعین از پایانه مرزی خسروی

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه ️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد بیش از ۷۹ هزار و ۶۰۰ نفر از پایانه مرزی خسروی از ابتدای ماه صفر(۱۶ مرداد) تا پایان روز گذشته(۲۳ مرداد) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید شهرام کهریزی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای ماه صفر تاکنون ۷۹ هزار و ۶۳۳ نفر از پایانه مرزی خسروی تردد داشته‌اند، گفت: روند تردد زوار از مرز خسروی با سرعت زیاد رو به افرایش است.

وی تعداد افرادی که روز گذشته (۲۳ مرداد) از پایانه مرزی خسروی تردد داشتند را ۲۸ هزار و ۹۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۵ هزار و ۹۵۶ نفر از مرز خسروی به سمت کشور عراق خارج شدند که ۲۵ هزار و ۵۷۶ نفر آنها ایرانی و ۳۸۰ نفر خارجی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تعداد افرادی که روز گذشته از مرز خسروی وارد کشور شدند را نیز ۲۱۳۹ نفر اعلام کرد که ۳۸ نفر خارجی و مابقی ایرانی بودند.

کهریزی با بیان اینکه دو روز قبل(۲۲ مرداد) ۱۷ هزار و ۴۵۸ نفر از مرز خسروی تردد داشتند، از روند افزایشی قابل توجه تردد زوار از این مرز خبر داد و گفت: طی روزهای آتی شاهد افزایش تردد زوار از مرز خسروی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه تردد زوار بدون مشکل در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تمام نیروها و امکانات راهداری برای ارائه خدمات به زوار اربعین آماده است.