شناسهٔ خبر: 174183 - سرویس استان‌ها

بازدید استاندار اصفهان از پروژه‌های راهداری در شهرستان سمیرم

بازديد استاندار اصفهان از پروژه‌هاي راهداري در شهرستان سميرم رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم از بازدید استاندار اصفهان و هیأت همراه از پروژه‌های راهداری در شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ احسان قادری اظهار کرد: استاندار اصفهان به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی و بررسی برخی مشکلات شهرستان سمیرم، به این شهرستان سفر کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم تصریح کرد: در این سفر سیدرضا مرتضوی و هیات همراه از دو نقطه حادثه خیز، کیلومتر ۱۵ محور سمیرم- شهرضا سه راهی مهرگرد و همچنین خروجی سمیرم به سمت حنا بازدید کرد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه رفع نقطه حادثه‌خیز کیلومتر ۱۵ محور سمیرم-شهرضا محدوده سه راهی مهرگرد با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. 

احسان قادری افزود: در این محدوده در فصل زمستان با بارش برف تردد دچار مشکل می شد که با اجرای ۱۰۰هزار مترمکعب خاکبرداری در طول ۴ کیلومتر از محور به منظور ایجاد ۱۰ دهانه پل با دهانه های یک تا ۳ متر، این نقطه حادثه خیز مرتفع شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سمیرم عنوان کرد: خروجی سمیرم به سمت حنا نیز از نقاط حادثه خیز در شهرستان سمیرم است که به منظور ایمن‌سازی این محدوده به طول ۲ کیلومتر عملیات خاکبرداری، زه کش، ابنیه و ارتقای کیفی رویه آسفالتی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است، این پروژه که تاکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان مهرماه تکمیل می‌شود.

وی گفت: نشست بررسی مصوبات سفر شهرستانی استاندار از دیگر برنامه‌های سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در شهرستان سمیرم بود.