شناسهٔ خبر: 174194 - سرویس وزارتی

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

«صادق‌مالواجرد» برای برون رفت از چالش‌های مسکن و حمل‌ونقل برنامه دارد

فرزانه صادق مالواجرد عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در راستای برنامه هفتم توسعه است و برون رفت از چالش‌های مسکن و حمل‌ونقل در برنامه «فرزانه صادق مالواجرد» یافت می‌شود.

شارلی انویه تکیه عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ویژگی های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم اظهار کرد: من سه سال افتخار همکاری با وی در شورای عالی معماری و شهرسازی را داشتم و در این سه سال چیزی جز صداقت و تخصص ندیدم.

انویه یادآور شد: وی به کار تیمی اعتقاد دارد و به نظر کارشناسان احترام می گذارد و در  روز رای گیری کمک می‌کنم تا به عنوان اولین زن برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب شود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مهندسین عمران به همه گرایش ها تسلط ندارند اما برای پر کردن خلاء ها می توانند از کارشناسان و مشاوران خبره استفاده کنند. 

انویه تکیه گفت:  برنامه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در راستای برنامه هفتم توسعه است و برون رفت از چالش‌های مسکن و حمل‌ونقل در برنامه «فرزانه صادق مالواجر» یافت می‌شود.