شناسهٔ خبر: 174217 - سرویس وزارتی

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس:

به صادق مالواجرد با سوابق درخشان اعتماد کنیم

ابراهیم نجفی نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه فرزانه صادق مالواجرد در وزارت راه و شهرسازی سوابق درخشان و مناسبی دارد، گفت: نیاز به وزیری داریم که به خواسته‌های غیرقانونی تن ندهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم نجفی نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شواری اسلامی درباره برنامه راهبردی خانم فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: صادق مالواجرد به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد راسخ و در وزارت راه و شهرسازی سوابق درخشان و مناسبی دارد.

وی افزود: هرکسی که کار کرده و عملکرد داشته باشد، طبیعی است که منتقد هم دارد. کسانی که منتقد ندارند کاری نکرده‌اند. درباره خانم مالواجرد مهم این است که وی از بدنه وزارت راه و شهرسازی و عملکرد تخصصی او قابل اعتماد است.

نجفی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی وسعت بسیار زیادی دارد، افزود: ما در کشور چند وزارتخانه بزرگ داریم که مدیریت آنها پیچیدگی‌های زیادی دارند. یکی از این وزارتخانه‌ها، راه و شهرسازی است. درباره مدیریت این وزارتخانه‌ها باید در نظر داشته باشیم که هیچ وزیری بدون معاونان کارکشته و متخصص توان اداره آنها را ندارد. درنتیجه یکی از شاخص‌های ارزیابی وزرا سطح مدیریتی آنان و توان به‌کارگیری نیروهای متخصص و کارکشته است. خانم صادق مالواجرد توان این کار را دارد و به باور ما می تواند این وزارتخانه را به خوبی مدیریت کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تخریب‌هایی که علیه صادق مالواجرد می‌شود، توضیح داد: ما نیاز به وزیری داریم که به خواسته‌های غیرقانونی تن ندهد. در حال حاضر یکی از وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم که توانمند است و همسو با رشته تخصصی خودش برای یک وزارتخانه مطرح شده، خانم صادق مالواجرد است که باید به وی اعتماد کنیم.