شناسهٔ خبر: 174223 - سرویس وزارتی

عضو کمیسیون حقوقی مجلس:

«مالواجرد»، حمایت قاطبه نمایندگان در مجلس را دارد

معصومی عضو کمیسیون حقوقی و اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخصص، تجربه، شفافیت و اشراف «صادق‌مالواجرد» در حوزه راه و شهرسازی از حمایت اکثر نمایندگان مجلس از وی خبر داد.

سید کریم معصومی نمایندهٔ شهرستان‌های فومن و شفت و عضو کمیسیون‌های اصل ۹۰ و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره انتخاب فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اشاره به انتخاب شایسته وی برای وزارتخانه مهم راه و شهرسازی گفت: صادق‌مالواجرد دارای تخصص و تجربه کافی در حوزه‌ مربوطه است و این امر می‌تواند به اجرای بهتر برنامه‌های دولت و حل مشکلات کشور کمک کند.

معصومی تعامل و همکاری با مجلس را دیگر ویژگی مالواجرد دانست و افزود: این همکاری می‌تواند به پیشبرد اهداف ملی و بهبود وضعیت کشور منجر شود.

وی ادامه داد: شفافیت و پاسخگویی در روحیه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی وجود دارد که وی را متعهد به ارائه گزارش‌های منظم و شفاف به مجلس و مردم می‌کند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس با اشاره به برنامه‌های توسعه‌ای مالواجرد تاکید کرد: این برنامه‌ها می‌توانند به رشد اقتصادی و بهبود وضعیت اجتماعی کشور کمک کنند.

وی با بیان اینکه رزومه و سوابق مالواجرد نشان می‌دهد که توانایی بالایی دارد، افزود: بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در کمیسیون حقوقی و اصل ۹۰ نشان داد که وی شایسته این وزارت است و حمایت اکثر نمایندگان مجلس را نیز دارد.

معصومی به اشراف مالواجرد در حوزه مسکن اشاره کرد و گفت: بر خلاف برخی ادعاهای مطرح شده مالواجرد به تفکیک معتقد است یعنی بر اساس آمایش سرزمینی، در برخی مناطق توسعه افقی شهرها لازم است و با توجه به موقعیت و شرایط هر منطقه باید تصمیم گرفت.

وی تاکید کرد: اکثریت وزرای پیشنهادی رییس جمهوری از جمله مالواجرد سوابق اجرایی خوبی دارند و تخصص گرایی در انتخاب وزرای دولت چهاردهم به صورت جدی در نظر گرفته شده است.