شناسهٔ خبر: 174240 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز

۲۶ مرداد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان طی پیامی ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، متن پیام ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به این شرح است:

سلام و درود خداوند بر رفعت نشینان بلند آزادی که در زمانه سخت اسارت لحظه ای در دفاع از حریت و آزادگی درنگ نکردند و نام فاخر خود را بر گستره تاریخ این سرزمین جاودان ساختند.

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا که پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و میدانی می‌توان از آن بهره جست.

۲۶ مردادماه سال ۶۹ سالروز ورود آزادگان سرفراز به خاک ایران اسلامی است و این روز فرصتی برای مرور رشادت ها و از خودگذشتگی های کسانی است که در زمین دشمن علی رغم تحمل سخت ترین شکنجه ها اسارت را به بند کشیدند و جلوه ای ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی بیافزایند.

اینجانب ضمن تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را به محضر آحاد مردم شریف استان، خانواده معظم شهدا،ایثارگران، جانبازان غیور خصوصا به آزادگان سرافراز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده‌ و سلامتی و توفیق این عزیزان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.