شناسهٔ خبر: 174250 - سرویس استان‌ها

بازدید فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از پویش چشم به راهیم

پویش فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از پویش چشم به راهیم در محور اراک-سلفچگان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، با آغاز طرح سراسری اربعین، پویش چشم به راهیم با اهداف اطلاع رسانی و آگاه‌سازی عمومی از فعالیت‌های سازمان از جمله آخرین وضعیت راه‌ها و نحوه جابه‌جایی زائران، تولید محتواهای مختلف آموزشی و فرهنگی در قالب‌های مختلف رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان مرکزی در کیلومتر ۲۱ محور اراک سلفچگان آغاز به کار کرد.

این پویش با همراهی و اقبال گسترده مردم و برخی مسئولین استانی روبرو شد؛ همچنین زائران اباعبدالله الحسین از آن استقبال کرده و به تماشای برنامه‌های فرهنگی این پویش از جمله تعزیه خوانی، سرود خوانی، مداحی و... نشستند.

سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز به همراه رضایی دبیر ستاد اربعین استان مرکزی روز گذشته ضمن حضور در پویش چشم به راهیم، در جریان روند برگزاری این پویش و اهداف آن قرار گرفته و از برنامه‌های مختلف آن بازدید کرد.

سردار عمومهدی در این بازدید ضمن خداقوت به عوامل برگزاری پویش چشم به راهیم از رانندگان و کاربران جاده‌ای درخواست کرد ضمن حضور در این پویش و بهره گیری از معنویات و برنامه‌های آن، نسبت به استراحت خود و سرنشینان وسایل نقلیه اقدام کنند تا حد امکان تصادفات و حوادث رانندگی کاهش یابد.