شناسهٔ خبر: 174251 - سرویس استان‌ها

اعزام اولین گروه از راهداران استان مرکزی به ایلام

اراک  اعزام راهدار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۳ اکیپ عملیاتی برای خدمت به زائران کربلای معلی عازم استان ایلام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اعزام اولین کاروان راهداران استان به سمت پایانه مرزی مهران در استان ایلام خبر داد و گفت: روز گذشته ۱۳ اکیپ عملیاتی شامل ۲۶ نفر توسط مجهزترین خودروهای سبک از ماشین آلات در اختیار، برای خدمت‌رسانی به زائران و کاربران جاده‌ای رهسپار ایلام شدند.

وی افزود: در نظر داریم گروهی دیگر از راهداران استان را بر اساس اعلام نیاز استان ایلام، با ماشین آلات راهداری سنگین و نیمه سنگین روز شنبه راهی استان ایلام کنیم تا در زمینه‌هایی مختلف چه در طول مسیر و چه در پایانه‌های مرزی خدمت رسان زائران باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی پیش بینی تعداد گروههای اعزامی را ۳۲ اکیپ شامل ۷۰ تن از کارکنان این اداره کل در سراسر استان و ستاد مرکزی عنوان کرد و گفت: اکیپ‌های اعزامی در دو بخش راهداری و حمل و نقل ارائه خدمات خواهند کرد بطوریکه زائران استان مرکزی در حین بازگشت و ورود به پایانه مرزی برکت، در سریعترین زمان ممکن توسط همکاران ما برای سوار شدن به ناوگان حمل و نقل تأمین شده هدایت خواهند شد.

به گفته وی علاوه بر این اکیپ‌های اعزامی، ۵۴ اکیپ راهداری نیز در سطح محورهای مواصلاتی استان مرکزی آماده خدمت رسانی به تمامی کاربران جاده‌ای خواهند بود.