شناسهٔ خبر: 174287 - سرویس استان‌ها

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

حضور مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در مرکز پاسخگویی سامد

سید محمد حسینی در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل در پاسخگویی به سوالات مردمی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان روز یکشنبه مورخ ۲۷ مرداد ماه، از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ همراه با معاونین اداره کل با حضور در مرکز پاسخگویی سامد ( سامانه ارتباط مردم و دولت) به سوالات مردم استان در خصوص مسائل مربوط به حوزه راه و مسکن پاسخ می دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، سید محمد حسینی، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان به منظور پاسخگویی مستقیم و بی واسطه به سوالات و درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم استان در مرکز سامد حضور خواهد یافت.

متقاضیان می‌توانند در ساعت ذکر شده ضمن برقراری ارتباط با تلفن ۱۱۱ و انتخاب کد ۲، با مدیرکل راه و شهرسازی گلستان به صورت مستقیم تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنند.

گفتنی است معاونین این اداره کل نیز به منظور پاسخگویی به درخواست‌های مردمی و موضوعات مطروحه، در مرکز سامد حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است سامانه الکترونیکی سامد سیستم ارتباطی موثر میان مردم و مسئولان بوده که از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان طرح و پیگیری کنند.