شناسهٔ خبر: 174315 - سرویس مسکن و شهرسازی

مدیرکل دفتر طرح‌های پایش مسکن خبر داد؛

اعلام آمادگی پست بانک برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن

خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های پایش مسکن وزارت راه و شهرسازی با تشریح عملکرد بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن از آمادگی پست بانک برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن خبر داد.

سید احمد خادمیان مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اعلام آمادگی پست بانک برای پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن خبر داد.

مدیرکل دفتر پایش طرح‌های مسکن گفت: با پیگیری‌های معاونت مسکن و ساختمان و مکاتبه با بانک‌ها، هم‌اکنون پست بانک ایران اعلام کرده است که آماده پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن است و این موضوع را به تمامی شعب در سراسر کشور اعلام و ابلاغ کرده است تا در پرداخت تسهیلات مسکن و ودیعه تسریع کنند.

خادمیان در خصوص عملکرد بانک‌های خصوصی در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن توضیح داد: در بین بانک‌های خصوصی، بانک پارسیان عملکرد خوبی داشته است که معادل ۱۴ هزار و ۹۹۵ فقره تسهیلات ودیعه است. رتبه بعدی مربوط به بانک آینده است که شامل پرداخت ۱۴ هزار و ۵۳۷ تسهیلت ودیعه مسکن و همچنین بانک پاسارگاد نیز ۱۲ هزار و ۱۵۷ فقره تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

وی گفت: هم‌اکنون بانک پارسیان نیز به تمامی شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرده است تا پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان را سرعت بدهند.