شناسهٔ خبر: 174318 - سرویس وزارتی

وزیر دولت‌های جنگ، سازندگی، اصلاحات و دولت‌های نهم و دهم:

تسلط «صادق مالواجرد» به حوزه شهرسازی، نقطه قوت وی برای دریافت رای اعتماد است

فرزانه صادق مالواجرد وزیر دولت‌های جنگ، سازندگی، اصلاحات و دولت‌های نهم و دهم معتقد است که تسلط صادق مالواجرد به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است، شانس‌ وی را برای دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد سعیدی‌کیا از مسئولان و مدیران ارشد جمهوری اسلامی ایران، وزیر دولت‌های جنگ، سازندگی، اصلاحات و دولت‌های نهم و دهم و عهده‌دار برخی مسئولیت‌های حساس دیگر در ۴ دهه گذشته، با قاطعیت معتقد است که کابینه پیشنهادی رئیس جمهور پزشکیان بدون تردید رأی اعتماد اکثریت مجلس را کسب خواهد کرد.

وی درباره خانم فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: وی با تحصیلات مرتبط پله پله از کارشناسی به سطوح عالی مدیریتی وزارت راه و شهرسازی رسیده و تجربه‌هایی مفید در این حوزه اندوخته‌است.

سعیدی‌کیا افزود: تسلط وی به حوزه شهرسازی که از معضلات و نیازهای اساسی جامعه ایران است، احتمال دریافت رأی اعتماد از مجلس بالا می‌برد ضمن اینکه با انتخاب یک قائم مقام مسلط برای بخش راه و ترابری، نگرانی دلسوزان برای ضعف این بخش از وزارتخانه نیز برطرف خواهد شد.