شناسهٔ خبر: 174336 - سرویس استان‌ها

اجرای طرح ویژه نظارت بر اعزام زائرین اربعین در استان گلستان

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان از اجرای طرح ویژه نظارت بر اعزام زائرین اربعینی حسینی در استان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح، تیم های نظارت محسوس و میدانی در پایانه های مسافری گرگان و گنبد بر نحوه خدمات رسانی و اعزام زائرین با ناوگان عمومی نظارت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)،  عادل مصدقی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت بر اعزام زائرین اربعین، اظهار داشت: در اجرای این طرح که با همکاری ستاد اربعین استان انجام می‌شود، چگونگی تهیه بلیت زائرین از شرکت‌های حمل و نقل مسافری، نرخ کرایه ها، نحوه سرویس دهی و خدمات دهی به زائرین نظارت و کنترل می‌شود. 

وی افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین راهی نیز از موارد دیگری است که از جهت پاکیزگی، قیمت، کیفیت اغذیه و خدمات ارایه شده، مورد بررسی قرار می‌گیرند. 

به گفته وی، تلاش‌ها و اقدامات انجام شده برای تامین ناوگان زائران اربعین حسینی هم از موارد دیگری است که در این طرح بررسی می‌شود. 

مصدقی خاطرنشان کرد: همچنین در پایانه‌های مسافری استان، میز خدمت و دفتر کارشناسان اداره کل برای خدمات دهی مطلوب به زائران اربعین حسینی ایجاد شده است. 

وی یادآور شد: مدیریت مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با حضور مستمر در پایانه‌های مسافری گرگان و گنبد، اشراف دقیق بر این نظارت‌ها دارد.