شناسهٔ خبر: 174352 - سرویس هوایی

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد؛

اعزام ۷۰ درصد زائران عتبات از ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در سال جاری

چلندری مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با بیان اینکه ترمینال سلام با تدفین شهید گمنام ثبت بین المللی شد، گفت: امسال ۷۰ درصد زائران عتبات کل کشور از این ترمینال اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری در آیین آغاز پروازهای اربعین حسینی هم‌زمان با سالگرد تدفین شهید در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: امروز همکاران ما در این شرکت با افتخار به زائران اباعبدالله خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: ترمینال سلام با مساحت حدود ۵۴ هزار متر مربع برای خدمت به زائران عتبات محیا شده و این ترمینال با تدفین شهید گمنام ثبت بین‌المللی شد.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: سال گذشته ۸۲ درصد زائران اربعین و ۳۲ درصد از زائران خانه خدا از ترمینال سلام اعزام شدند و امسال نیز حدود ۷۰ درصد زائران عتبات از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

چلندری بیان کرد: ۲۵ موکب از سوی ارگان‌ها و شرکت‌های مستقر در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برپاشده‌اند و از لحظه‌ای که زائران شرف حضور پیدا می‌کنند مورد میزبانی قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: نیروهای خدوم پلیس و سپاه فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام اربعین اقدامی به عنوان چک و بازرسی انجام نمی‌دهند، بلکه به زائران اربعین حسینی خیر مقدم عرض می‌کنند و ایشان را هدایت می‌کنند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: در شهر فرودگاهی امام خمینی در ایام سفرهای اربعین برای ۱۷ هزار خودرو به صورت ۱۰۰ درصد رایگان جای توقف در نظر گرفته شده است.