شناسهٔ خبر: 174367 - سرویس هوایی

دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی:

ترمینال سلام با دغدغه رفاه حال زائران در دولت سیزدهم تکمیل شد

مذنب دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی با اشاره به نواقص ترمینال سلام در ابتدای تحویل دولت در سال ۱۴۰۰ گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی، توسط شهید قاسمی و پیگیری‌های بذرپاش، تکمیل و بهره‌برداری از این ترمینال در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی در آیین آغاز پروازهای اربعین در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) همزمان با سالگرد تدفین شهید گمنام در این ترمینال اظهار کرد: دولت سیزدهم در حالی از شهریور ۱۴۰۰ کار خود را آغاز کرد که اولین اقدام آن عملیات اربعین حسینی بود و کل عملیات در حالی بر روی دوش فرودگاه امام بود که تعداد ویزای صادره برای ۶۰ هزار نفر به ۱۰۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی افزود: شهید رستم قاسمی در آن زمان دستور پیگیری رفاه حال زائران در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را صادر کرد و در حالی که ترمینال ۱ با ازدحام مسافر روبرو بود، اقدامات تکمیلی ترمینال سلام در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی یادآور شد: ترمینال سلام با پیگیری های بذرپاش و تلاش مدیرعامل شهر فرودگاهی تکمیل شد و در خدمت زائران اربعین حسینی قرار گرفت که امروز شاهد ارائه خدمات به زائران اربعین و حج هستیم.