شناسهٔ خبر: 174405 - سرویس هوایی

دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی:

فروشندگان بلیت پروازهای اربعین باید پاسخگو باشند

مذنب شرکت‌های خدمات مسافرتی، سکوهای فروش بلیت یا شرکت‌های هواپیمایی باید بر اساس مشخصه بلیت و به هر طریقی که بلیت فروخته شده باشد، پاسخگو باشند و مرجع قضایی نیز با متخلفان برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین مذنب دبیر ستاد اربعین و مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی در حاشیه آیین آغاز پروازهای اربعین حسینی در ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت محرز شدن گران فروشی بلیت هواپیمای اربعین، با متخلفان برخورد می‌شود.

وی افزود: سازمان هواپیمایی کشوری و سایر دستگاه مرتبط به برخورد با خاطیان خواهند پرداخت و در این زمینه با هیچ‌کس تعارف نداریم.

مذنب با اشاره به بازدید روز پنجشنبه گذشته خود از شهر فرودگاهی امام خمینی و نحوه عرضه و نرخ‌های بلیت پروازهای اربعین بیان کرد: شاهد رضایت عمومی زائران در این زمینه بودیم و برخی اعتراضات موجود نیز مربوط به پروازهای بیزینس کلاس یا پروازهای خارج از بازه زمانی تعیین شده برای فروش بلیت اربعین بود.

دبیر ستاد اربعین وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: شرکت‌های خدمات مسافرتی، سکوهای فروش بلیت یا شرکت‌های هواپیمایی باید بر اساس مشخصه بلیت و به هر طریقی که بلیت فروخته شده باشد، پاسخگو باشند و مرجع قضایی نیز با متخلفان برخورد خواهد کرد.