شناسهٔ خبر: 174407 - سرویس وزارتی

نماینده مردم ایلام در مجلس:

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی آسانسوری بالا نرفته و پشت سر خود دلالان سیاسی را ندارد

سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس معرفی یک بانوی متعهد و متخصص برای وزارت راه و شهرسازی که آسانسوری بالا نرفته، وزارتخانه متبوع خودش را می‌شناسد و پشت سرش دلالان سیاسی نیستند را نقطه درخشان کابینه پزشکیان دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سارا فلاحی در جلسه علنی صبح امروز (شنبه ۲۷ مرداد) مجلس شورای اسلامی در موافقت با اصول برنامه و کابینه دولت چهاردهم گفت: کابینه پیشنهادی پزشکیان واجد نقاط ضعف و قوت است که نقاط قوت بر ضعف آن تسلط دارد. این کابینه متناسب با شرایط و مطالبه جامعه تعریف شده چرا که جامعه امروز ما از خالص سازی خسته شده و باید اجازه دهیم شاید برای اولین بار کابینه‌ای در آرامش شکل گیرد.

فلاحی ادامه داد: به واسطه هوشمندی رئیس جمهور شاهدیم وی از رقبای خود برای خدمت استفاده کرده و دست یاری به سوی آنان دراز کرده است. امروز جامعه ما خسته است و نباید برای آن خستگی بیشتری ایجاد کنیم.

وی گفت: در کابینه از چپ، راست و میانه روها استفاده شده اما از تندروهای طیف‌های سیاسی استفاده نشده و این یک نقطه قوت است. همچنین از چهره‌های جدید در کابینه استفاده شده و چرخش نخبگان عملیاتی شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقطه درخشان این کابینه، معرفی یک بانوی متعهد و متخصص برای وزارت راه و شهرسازی است که آسانسوری بالا نرفته است، وزارتخانه متبوع خودش را می‌شناسد و پشت سرش دلالان سیاسی نیستند بلکه نام پدر شهیدش است که روزگاری برای حفاظت از این سرزمین به شهادت رسید و امیدواریم مجلس با رأی اعتماد به وی اثبات کند که برای جمهوری اسلامی، مدیریت مردانه نیست.

فلاحی اظهار کرد: از دیگر نقاط قوت کابینه پیشنهادی چهاردهم آن است که تلاش شده وفاق ملی عملیاتی شود، البته ما از رئیس جمهور انتظار داشتیم از زنان بیشتری در کابینه خود استفاده کند و همچنین از خواهران و برادران اقلیت دینی و اهل سنت استفاده کند اما باید به این نکته توجه کرد که هنوز کابینه تکمیل نشده و نباید قصاص قبل از جنایت کنیم.