شناسهٔ خبر: 174423 - سرویس وزارتی

اعلام حمایت انجمن شرکت‌های راه‌سازی ایران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی ‌

فرزانه صادق مالواجرد انجمن شرکت‌های راه‌سازی ایران ضمن اعلام حمایت خود از فرزانه صادق‌مالواجرد، وی را دارای توانمندی‌های علمی، تخصصی، تجربی و مدیریتی و شایسته وزارت راه و شهرسازی دانستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، انجمن شرکت‌های راه‌سازی ایران در نامه‌ای خطاب به نمایندگان مجلس، ضمن اعلام حمایت خود از فرزانه صادق‌مالواجرد به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دولت چهاردهم، وی را دارای توانمندی‌های علمی، تخصصی، تجربی و مدیریتی دانستند.

در متن این نامه آمده است:

ضمن آرزوی موفقیت آن نمایندگان محترم و معزز در خدمت به مردم غیور و توسعه اقتصادی و آبادانی ایران عزیز، به استحضار می رساند:

۱ - این انجمن و اعضای آن در طول ۸۰ سال گذشته به عنوان سربازان سازندگی ایران عزیز منشأ احداث زیربناهای توسعه اقتصادی کشور بوده و در حال حاضر علیرغم اوضاع اقتصادی نامساعد مالی پیمانکاران، آنها تمام توان خود را در حفظ اشتغال حرفه به کار می برند.

۲ ـ با توجه به گفتگوهای مستقیم و بررسی‌های به عمل آمده در مورد توانمندی‌های علمی، تخصصی، تجربی و مدیریتی سرکار خانم فرزانه صادق مالواجرد، در حال حاضر ایشان را گزینه مناسبی برای پست وزارت راه و شهرسازی دانسته و آمادگی برای همه گونه همکاری صادقانه با ایشان را اعلام می‌داریم. از توجه خاص آن سروران گرامی و محبتی که مبذول می فرمایند، سپاسگزاری می شود.