شناسهٔ خبر: 174434 - سرویس استان‌ها

اعزام راهداران استان چهارمحال وبختیاری به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه

اعزام راهداران استان چهارمحال وبختیاری به پایانه های مرزی مهران وشلمچه راهداران استان چهارمحال وبختیاری برای خدمت به زائران کربلای معلی، عازم استان ایلام در پایانه مرزی مهران شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روح الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری از اعزام کاروان راهداران استان به سوی پایانه مرزی مهران در استان ایلام خبر داد و گفت: روز گذشته ۱۹گروه عملیاتیِ ۲۶ نفره همراه با مجهزترین خودروهای سبک‌وسنگین برای خدمت‌رسانی به زائران و کاربران جاده‌ای رهسپار ایلام شدند.

غلامی افزود: گروه دیگر از راهداران استان بر اساس نیاز قبلی به استان‌های ایلام و خوزستان، با ماشین آلات سبک به مرزهای شلمچه و مهران اعزام شدند تا در زمینه‌هایی مختلف چه در طول مسیر و چه در پایانه‌های مرزی خدمت رسان زائران باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ۴۵۰ راهدار در قالب ۴۲ اکیپ راهداری در ایام اربعین حسینی آماده باش هستند تا به مسافران خدمات ارائه دهند.

وی افزود: به منظور فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران گشت راهداری در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند تا ضمن رصد وضعیت راه‌ها در طول سفر مسافرین در صورت نیاز به عملیات راهداری وارد عمل شوند.

غلامی ادامه داد: با توجه به افزایش حجم تردد و لزوم ایجاد بستر مناسب جهت بهره‌مندی کاربران جاده‌ای و آمادگی کامل برای ارائه خدمات بهینه و مطلوب به زائرین در مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی نظارت و بازرسی تشدید شده است.