شناسهٔ خبر: 174441 - سرویس استان‌ها

بیش از ۲۷ هزار مسافر از خراسان رضوی به مرزهای غربی جابه‌جا شدند

اعزام زائران از مشهر به مرزهای غربی رئیس ادارۀ مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از جابه‌جایی بیش از ۲۷ هزار مسافر از خراسان رضوی به مرزهای غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی؛ مجتبی یعقوبی رئیس ادارۀ مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از ۱۶ مرداد تا کنون ۲۷ هزار و ۷۴ مسافر از این استان به مرزهای غربی کشور با اتوبوس جابه‌جا شدند.

یعقوبی افزود: تاکنون ۸۴۳  ناوگان اتوبوس؛ مسافران و زائران اربعین را از خراسان رضوی به مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی جابه‌جا کردند.

وی با بیان اینکه مرز هدف برای استان خراسان رضوی مرز مهران است، اظهار کرد: از ۱۶ مرداد تا کنون ۲۳ هزار ۴۵۹ نفر مسافر به وسیله ۷۴۸ ناوگان اتوبوس به مهران اعزام شدند.

رئیس ادارۀ مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تعداد مسافران اعزامی به مرز شلمچه را ۳ هزار و ۱۸۷ مسافر با تعداد ۸۲ ناوگان اتوبوس اعلام و بیان کرد: طی ۱۱ روز گذشته ۲۹۴ مسافر با ۹ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی و ۱۳۴ مسافر با ۴ دستگاه ناوگان اتوبوس به مرز چذابه جابه‌جا شدند.

به گفته رئیس اداره مسافر ادارۀ کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی تعداد مسافران جابه‌جا شده به مرزهای غربی نسبت به پارسال ۹ درصد افزایش داشته است.