شناسهٔ خبر: 174444 - سرویس استان‌ها

بهره برداری از دو پروژه راه‌سازی شهرستان دشتستان در هفته دولت

- راهسازی دشتستان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان از افتتاح دو پروژه راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، زهرا هوایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان اظهار کرد: دو پروژه بزرگ در بخش راه حوزه راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

هوایی افزود: پروژه تقاطع غیر همسطح آبپخش - سعدآباد تا میدان میاندشت به طول ۵ کیلومتر بوده که با ارزش اعتباری ۱۵۰میلیارد تومان به اتمام می رسد و در هفته دولت امسال بازگشایی و به بهره برداری خواهد رسید.

وی به اتمام احداث قسمتی دیگر از بزرگراه اهرم - برازجان حد فاصل سمل - ابوالفیروز به طول ۵/۵ کیلومتر با ارزش ریالی مبلغ ۲۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز در هفته دولت بازگشایی و بهره برداری خواهد شد.

هوایی در ادامه خاطر نشان کرد: در دیگر پروژه های راهسازی در حال اجرای این حوزه تمام سعی و تلاش مجموعه بر اتمام و تکمیل بوده تا بتوانیم در دهه فجر و یا هفته دولت آتی شاهد افتتاح و بازگشایی بخش دیگری از راه‌های این حوزه باشیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتستان در پایان از تلاش و همرامی مسئولان استانی و شهرستانی در تامین و تخصیص اعتبارات ملی این پروژه ها قدردانی کرد.