شناسهٔ خبر: 174448 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری مازندران خبر داد؛

اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری مازندران به پایانه مرزی مهران

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان مازندران از اعزام ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری به پایانه مرزی مهران جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن محمدنژاد گفت: ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک برای استقرار در پارکینگ برکت عازم مرز مهران شدند.

وی ادامه داد: همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان برای نظم دهی و هماهنگی بازگشت زائران به استان تا ۱۶ شهریور ماه در مرز مهران مستقر هستند تا زوار حسینی در بازگشت به استان هیچ مشکلی نداشته باشند.

معاون راهداری بر اهمیت راه‌های استان در سفرهای ایام اربعین حسینی و بر تأمین ایمنی در محورهای مواصلاتی تحت پوشش تأکید کرد و افزود: از ابتدای سال جاری ارتقای ایمنی در ارتباطی استان در دستور کار قرار گرفته است.

محمدنژاد فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران را اولویت مهم در بین فعالیت حوزه راهداری در این زمان برشمرد و تصریح کرد: استقرار مستمر گشت‌های راهداری، اجرای عملیات روکش آسفالت، لکه گیری، نصب نیوجرسی و گاردریل، ترمیم روشنایی، نصب علائم و خط کشی، پاک‌سازی حریم، آشکارسازی و ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نقاط پرخطر از جمله اقداماتی است که با اولویت ویژه در مسیرهای عبوری زائران عتبات عالیات انجام شده است.

وی هدف از ایجاد نمایندگی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در پایانه مرزی مهران را ارائه خدمات بهتر به زائران اربعین حسینی استان موقع برگشت از کربلای معلی عنوان کرد.