شناسهٔ خبر: 174458 - سرویس وزارتی

حمایت مجمع فرزندان شاهد وزرات راه وشهرسازی از «فرزانه صادق مالواجرد»

ساختمان وزارت راه و شهرسازی مجمع فرزندان شاهد وزرات راه وشهرسازی با صدور بیانیه ای از وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم حمایت خود را اعلام و تاکید کرد که در شرایط کنونی کشور بر این باوریم که انتخاب وزیری شایسته، متخصص و متعهد برای این وزارتخانه می‌تواند موثر و کار آمد باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجمع فرزندان شاهد وزرات راه وشهرسازی با صدور بیانیه ای از وزیرپیشنهادی دولت چهاردهم حمایت خود را اعلام کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

ما اعضای مجمع فرزندان شاهد وزارت راه و شهرسازی، با افتخار و در راستای پاسداشت آرمان‌های پدران شهیدمان، همواره در تلاش برای اعتلای کشور عزیزمان ایران اسلامی بوده و هستیم. در این مسیر، همکاری و همراهی مسئولان و خدمت گزاران صدیق ملت، یکی از مهم ترین عوامل تحقق اهداف انقلاب اسلامی و تداوم راه شهداست.

در شرایط کنونی کشور و با توجه به اهمیت و نقش اساسی وزرات راه و شهرسازی در توسعه و آبادانی کشور، بر این باوریم که انتخاب وزیری شایسته، متخصص و متعهد برای این وزارتخانه می‌تواند موثر و کار آمد باشد.

از این رو حمایت کامل خود را از سر کار خانم فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی دولت محترم چهاردهم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعلام می‌داریم. ایشان به عنوان یک خانم توانمند با سا بقه درخشان و تجارب ارزنده متعدد در حوزه‌های مرتبط توانسته‌اند هموراه  با درک عمیق از مسائل و چالش‌های موجود در حوزه راه و شهرسازی این امید را به ما بدهد که با مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق،  تحولی مثبت در این وزراتخانه ایجاد کنند.

موفقیعت‌های پیشین ایشان در زمینه‌های مختلف، گواهی بر توانایی‌های مدیریتی و اجرایی ایشان است و ما اطمینان داریم که به عنوان یک خانم، توانایی منحصر به فردی در ایجاد تعاملات سازنده و کارآمد با دیگر نهادها و سازمان‌ها، جهت پیشبرد اهداف پروژه‌های کلان کشور دارند، همچنین تعهد ایشان به عدالت و توسعه متوازن در سراسر کشور می‌تواند گامی موثر در بهبود وضعیت راه‌ها، توسعه حمل و نقل، و ارتقای کیفیت زندگی مردم عزیزمان باشد.

از این رو از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با رای اعتماد به ایشان، گامی موثر در جهت تقویت حضور زنان توانمند در عرصه‌های مدیرتی برداشته و  مسیر خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم را همواره سازند. با آرزوی موفقعیت و سربلندی برای شما و دیگر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی.