شناسهٔ خبر: 174470 - سرویس جاده‌ای

آزادراه تهران–شمال و محور چالوس تا پایان روز ۳۰ مرداد مسدود است

انسداد آزادراه تهران–شمال و محور چالوس مسیر(رفت و برگشت) تا ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه مورخ ۳۰ مردادماه به صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای صبح روز یکشنبه ۲۸ مرداد ماه اعلام کرد: آزادراه تهران–شمال و محور چالوس مسیر(رفت و برگشت) تا ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه مورخ ۳۰ مردادماه به صورت ۲۴ ساعته مسدود است.

در حال حاضر تردد در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت) روان گزارش شده است و ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محورها نیز شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین محدوده های گرمدره، پل فردیس و مهرویلا، ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد هستیم. آخرین وضعیت جوی نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان حکایت دارد.

محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید، دلگان – جلگه و  فرعی سیاخ دانگون معرفی شدند.

محور کندوان واقع در استان مازندران از مورخ ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ لغایت ۳۱ مرداد ۱۴۰۳، به صورت ۲۴ ساعته در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، به دلیل اجرای عملیات راهداری، محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه امکان پذیر است.