شناسهٔ خبر: 174500 - سرویس استان‌ها

از ۲۲ تا ۲۷ مرداد ماه جاری؛

۶۵ سرویس زوار گلستانی اربعین به استان بازگشتند

گلستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از مرز مهران اعلام کرد که از ۲۲ الی ۲۷ مردادماه جاری ۶۵ سرویس از زوار هم استانی اربعین حسینی برابر با یکهزار و ۸۳۵ نفر به استان بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محسن عامریون که جهت مدیریت حمل و نقل زائرین در مرز مهران حضور یافته، با اشاره به برگشت ۶۵ سرویس از زائرین استان، اظهار کرد: عملیات حمل و نقل زائرین با حضور و نظارت نیروهای اداره کل راهداری و حمل و نقل گلستان مستقر پایانه شهید رئیسی در مرز مهران به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی در عملیات نقل و انتقال زوار به وجود نیامده است، افزود: اوج بازگشت زائران از ۱ تا ۵ شهریور است و امیدواریم که طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات رسانی مطلوب زائران با دقت و منظم انجام شود و زوار با کمترین معطلی به استان منتقل شوند.

عامریون تصریح کرد: برای نظارت بهتر بر خدمات حمل و نقل و جابه‌جایی زائران اربعین حسینی، کنترل و مدیریت ناوگان از طریق سامانه‌های هوشمند حوزه مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور مستقر در مرکز پایش رصد می‌شود که نیروهای گلستانی نیز به‌صورت فعال در این مرکز حضور دارند.