شناسهٔ خبر: 174502 - سرویس استان‌ها

انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان

راه و شهرسازی گلستان تفاهم نامه مشترک بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با رویکرد احداث و تکمیل مساجد در سایت های مسکن گلستان منعقد و تبادل شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، بر اساس برنامه اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در سال ۱۴۰۳، تفاهم‌نامه مشترکی با موضوع احداث و تکمیل مساجد، نمازخانه و فضاهای مذهبی در سایت‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن، فی ما بین اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان منعقد و تبادل شد.

طبق این تفاهم نامه، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد، علی آباد کتول، کلاله، کردکوی، دلند و انبار الوم شد.

همچنین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز بر اساساً این یادداشت تفاهم موظف شد همکاری و پیگیری‌های لازم را برای اخذ پروانه با معافیت‌های مذهبی و یا سایر معافیت‌های قانونی در نظر گرفته شده در روند اجرای پروژه‌های انجام دهد.

گفتنی است مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ انعقاد به مدت ۶ ماه است و هر گونه تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری یا اصلاح در مفاد تفاهم نامه با توافق طرفین و موافقت آن‌ها امکان پذیر است.