شناسهٔ خبر: 174518 - سرویس استان‌ها

پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های ماهنشان و ایجرود

خرید و فروش امتیاز طرحهای حمایتی مسکن غیر قانونی و ممنوع است رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود اشاره کرد و گفت: شاهد پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم.

محمد حسن عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، گفت: در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار خانوار وظیفه ساخت مسکن بر عهده بنیاد مسکن است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجموع ۴۴ قطعه زمین تحویل بنیاد مسکن شده که ۳۸ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن و ۲۰ واحد هم درقالب طرح خیرین مسکن ساز در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود با بیان اینکه «۱۲ قطعه زمین » هم در شهر دندی برنامه ریزی شده(به تصویب کمسیون ماده ۵ هم رسیده ) آماده تحویل زمین به بنیاد مسکن است، گفت: دراین راستا به ۴۸ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر دندی در این پروژه در قالب گروه ساخت زمین تحویل داده می شود.

عباسی به آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود اشاره کرد و گفت: شاهد پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن هستیم.

وی با بیان اینکه حدود ۵۵ درصد از پروژه های نهضت ملی مسکن برای اخذ وام، به بانک معرفی شدند،تاکید کرد: چون  پروژه ها به صورت گروه ساخت اجرا می شود و پروژه در اختیار متقاضیان است به محض پایان کار در مرحله اخذ سند اعیانی، مشخص می‌شود بهره برداری ها چند درصد است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهنشان و ایجرود، همچنین بر لزوم تکمیل هر چه سریع زیر ساختهای (آب ،برق و گاز ) در پروژه های نهضت ملی مسکن تاکید کرد و افزود: متقاضیان در هنگام سکونت نباید مشکلی داشته باشند.

عباسی تصریح کرد: با همکاری دستگاههای خدمات رسان درخصوص تکمیل شبکه آب، برق و گاز و با پایان کار واحدها و معرفی به بانک جهت تقسیط تسهیلات، واحدهای مسکونی به بهره برداری می رسند.