شناسهٔ خبر: 174530 - سرویس استان‌ها

۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در استان چهارمحال و بختیاری در هفته دولت افتتاح می‌شود

افتتاح مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از افتتاح ۶۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای شهرکرد و بروجن در هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری) خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۸۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرکرد و ۱۲۰ واحد در بروجن در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: افتتاح واحد های تکمیل شده به معنای تحویل نمی باشد؛ تحویل کلید واحد ها به متقاضیان زمانی انجام خواهد شد که ابتدا آورده خود را تکمیل کنند؛ سپس توسط این اداره به بانک جهت دریافت دفترچه اقساط تسهیلات خود معرفی خواهند شد و انشاالله پس از طی کردن این مراحل، واحد ها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

باقری با اشاره به تکمیل واحد های قابل افتتاح اظهار کرد: انتظار می رود که متقاضیان در پرداخت و تکمیل آورده خود تا قبل از افتتاح طبق پیامک های ارسالی اقدام کنند.

باقری در پایان ضمن تقدیر از همه مسئولین مرتبط استانی در شروع و به سرانجام رساندن پروژه های طرح مهم نهضت ملی مسکن افزود: پروژه های دیگر نهضت ملی مسکن در استان فعال بوده و در حال عملیات اجرایی هستند و در شهر هایی که با کمبود زمین مواجه هستیم از طرق قانونی در حال پیگیری برای رفع مشکلات هستیم تا هرچه سریعتر بتوانیم عملیات اجرایی را در شهرهای فاقد زمین شروع کنیم.