شناسهٔ خبر: 174630 - سرویس استان‌ها

جلسه مشترک دستگاه نظارت و هیأت اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان البرز

استان البرز روز یکشنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳ جلسه مشترک اعضا دستگاه نظارت و هیأت اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی به ریاست محمدرضا صابری مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ روز یکشنبه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۳ جلسه مشترک اعضاء دستگاه نظارت و هیأت اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام مهندسی به ریاست محمدرضا صابری مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و دیگر اعضای دستگاه نظارت در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدا اعضای هیأت اجرایی نظام مهندسی گزارشی از روند نام‌نویسی افراد متقاضی انتخابات نظام مهندسی و مشکلات و درخواست‌های خود را ارائه کردند که پس از بحث و تبادل‌نظر مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز راهکارهای مناسب جهت بهبود فرآیند انتخابات را ارائه کرد.

در ادامه پوررضایی از اعضای هیأت نظارت تأکید کرد: دقت و شفافیت در صلاحیت و رد صلاحیت کاندیدا باید به صورت مستند و مکتوب باشد تا هیچگونه شک و شبهه‌ای ایجاد نشود.

در پایان مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت: اداره کل راه و شهرسازی از ابتدا تا انتها در کنار هیأت اجرایی نظام مهندسی خواهد بود و باید با هرگونه تخلف و رانت برخورد گردد و متخلفین به دستگاه قضا معرفی شوند.