شناسهٔ خبر: 174651 - سرویس وزارتی

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس:

«صادق مالواجرد» توانمندی مدیریتی خود را ثابت کرده است

خانم مالواجرد نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ، گفت: «صادق‌مالواجرد» پیش از این هم در حوزه وزارت راه و شهرسازی فعالیت کرده و توانمندی مدیریتی خود را نشان داده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فتح‌الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، درخصوص فرزانه صادق مالواجرد، وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار کرد: یکی از وزارتخانه‌های بسیار مهم کشور وزارت راه و شهرسازی است و وی در بخش‌هایی از بدنه این وزارتخانه کار کرده و توانمندی مدیریتی خود را نشان داده است و اگر معاونین خوب و قدرتمندی برای خود منصوب کند که دلسوزانه به او کمک کنند می‌تواند موفق باشد.

این نماینده مجلس با اشاره به اظهار نظر برخی مبنی بر عدم توانایی وزیر زن برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: برخی از همکاران ما این نظر را دارند که این وزارتخانه گسترده است و از عهده یک خانم برنمی آید، اما معتقدم وزیر شخصاً اجرایی نیست و سیاست‌گذار اصلی وزارتخانه است.

توسلی با بیان اینکه انتصابات در وزارتخانه بسیار دارای اهمیت است، ادامه داد: اگر ۵ معاون وزیر توانمند انتخاب شوند، گزارشات خوبی دهند و تحلیل درستی به وزیر بدهند، وی فقط لازم است از افکار و دانش خود در امورات استفاده کند. وزارت راه و شهرسازی از آن دسته مسئولیت‌هایی که زنان از عهده آن برنیایند نیست، اگر در انتخاب معاونین و استفاده از مشورت نمایندگان و دلسوزان استفاده کند انشا الله می‌تواند موفق باشد.