شناسهٔ خبر: 174683 - سرویس مسکن و شهرسازی

توسط شرکت عمران شهر جدید گلبهار انجام شد؛

بازسازی و راه اندازی مجتمع توریستی-تفریحی سنجاقک در شهر جدید گلبهار

سنجاقک مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از بازسازی، استاندارد سازی، به‌روز رسانی و راه‌اندازی بخش‌های مختلف مجموعه توریستی تفریحی سنجاقک در شهر جدید گلبهار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدعلی محمدنیا حنایی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از بازسازی، استاندارد سازی، به‌روز رسانی و راه‌اندازی بخش‌های مختلف مجموعه توریستی تفریحی سنجاقک در شهر جدید گلبهار خبر داد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار این اقدام را با هدف اجرای تکالیف دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی در خصوص گسترش فضاهای گردشگری و توسعه اقتصاد شهری (کارآفرینی و اشتغال) در شهرهای جدید و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به استناد شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم عنوان کرد. 

محمدنیا حنایی مدیرعامل شرکت عمران گلبهار گفت: با پیگیری‌های انجام شده و به منظور ایجاد رفاه هر چه بیشتر وایجاد شور و نشاط اجتماعی نسبت به راه‌اندازی مجدد بخش‌های مختلف مجتمع تفریحی توریستی سنجاقک از جمله ساخت و راه اندازی قطار تفریحی خانواده ، بازسازی پل معلق و زیپ لاین، بازسازی نمازخانه، ایجاد و افزایش سرویس‌های بهداشتی، افزایش فضاهای شهربازی و فروشگاهی، راه‌اندازی بخش عرضه کتاب و محصولات فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی اقدام کرده است.

وی افزود: به منظور ایجاد فضاهای بهداشتی و دسترسی به سرویس‌های بهداشتی در خور و شان مراجعین نسبت به ایجاد و ترمیم سرویس‌های بهداشتی مجموعه و افزایش آنها از ۱۴ چشمه به ۲۴ چشمه در دوقسمت شرقی و غربی مجتمع و ارتقای سیستم‌های آب‌رسانی تحت فشار و تهویه مطبوع اقدام شده است.

همچنین در خصوص احداث دستشویی و آب‌خوری‌های بهداشتی و پاشویه‌های استاندارد به استعداد ۱۵ چشمه جنب نمازخانه که از ملزومات مجموعه های توریستی و تفریحی است کارهای فراوانی انجام شده است.