شناسهٔ خبر: 174741 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خواستار شد:

تسهیل پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان

مسکن مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم تسهیل در روند فرآیند پرداخت تسهیلات به پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان توسط شبکه بانکی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (زنجان)،جعفر قزوینیان روز سه شنبه در جلسه شورای مسکن استان که با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان، در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به مرحله سختی رسیدیم، گفت: خوشبختانه به نسبت سایر استانها پیشرفت قابل توجهی در اجرای این طرح داریم و در سطح کشور پیشرو هستیم ولی مشکلات بسیار زیادی داریم.

وی با بیان اینکه متقاضیان خیلی به سختی آورده خود را تامین می کنند و قابل درک است، اظهار کرد: متاسفانه شبکه بانکی هم در تامین منابع مالی پروژه ها دچار مشکل شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پیمانکاران هم در حد توان خود در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن سرمایه گذاری کردند، گفت: شرایط سخت شده و باید تمهیدات لازم مد نظر قرار گیرد. 

قزوینیان افزود: متقاضیان خسته شده اند و باید تدبیری برای حل مشکلات اندیشیده شود، متقاضیان مسکن ملی به ما اعتماد کردند و باید رضایتمندی لازم کسب شود و برای تحقق این مهم شبکه بانکی و تمام دستگاههایی که می توانند در کاهش مشکلات موثر باشند وارد کار شوند.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با تمام توان نسبت به تامین منابع مالی توسط بانک‌ها نهایت تلاش خود را دارد و تنها هدفش رضایتمندی  متقاضیان و کاهش مشکلات آنها است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، افزود: باید تدبیری در جلسه توسط اعضای شورای مسکن در استان اندیشیده شود تا مشکلات حل شود و شاهد خانه دار شدن سریع متقاضیان باشیم.