شناسهٔ خبر: 174813 - سرویس استان‌ها

جلسه روسای ادارات شهرستانی با مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان

کرمان جلسه روسای ادارات شهرستانی با مدیر کل و تعدادی از معاونین و روسای ستادی مربوطه راه و شهرسازی استان کرمان در راستای بررسی مسائل شهرستان ها و دستورات اجرایی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان در روز چهارشنبه ۳۱ مرداد ماه سال ۱۴۰۳ با حضور رضا حافظی مدیر کل، علی عباسی پور معاون املاک و حقوقی، محمد رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، روسای ستادی مربوطه و روسای ادارات شمال راه و شهرسازی استان کرمان جلسه بررسی مسائل شهرستان‌ها و دستورات اجرایی برگزار شد.

در این جلسه رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر و خدا قوت به روسای ادارات شهرستان گفت: برگزاری چنین جلساتی نقش موثری در پیشبرد امور خواهد داشت و از تمامی روسای ادارات درخواست دارم به غیر از برگزاری جلسه تعامل بیشتر با روسای ستاد و معاونین اداره کل داشته باشند تا کارها معطل نشده و با سرعت و دقت انجام گیرد.

وی ادامه داد: یکی از مسائل اصلی اداره کل تحقق برنامه اجرایی در سطح ستاد و شهرستان می‌باشد و از کلیه همکاران می‌خواهیم اهتمام بیشتری نسبت به گذشته برای اجرای دقیق برنامه اجرایی داشته باشند.

 در ادامه جلسه هر کدام از روسای ادارات شهرستان‌ها، معاونین اداره کل و سایرین به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مسائل و موضوعات مختلف از جمله طرح نهضت ملی مسکن پرداخته و با حاضرین و مدیران تبادل نظر کردند.