شناسهٔ خبر: 174937 - سرویس استان‌ها

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود:

ادامه بهسازی محور روستایی چرلانقوش در زنجانرود

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای زنجانرود از ادامه بهسازی محور روستایی چرلانقوش در بخش زنجانرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود اظهار کرد: در ادامه تکمیل فاز یک محور روستایی چرلانقوش به طول ۸.۲ کیلومتر شامل تعمیرات ابنیه فنی، احداث چند دستگاه آبرو و کمپکت لایه سابگریت و اجرای لایه ساب بیس در حال اجرا است.

وی افزود: کوه‌بری، ترانشه‌برداری در مقاطع لازم مطابق با نقشه‌های اجرایی جهت تامین عرض در خط طول پروژه به صورت قابل ملاحظه انجام شده و اکنون تعمیرات و احداث آبروها نیز در حال تکمیل است.

زارعی اهمیت اجرای این طرح را صیانت و ارتقاء سطح سرویس‌ در محورهای روستایی استان دانست و اضافه کرد: با این اقدام علاوه بر تامین راه دسترسی چند روستا، محور قره بوته - مشمپا به محور نیک‌پی - ماهنشان وصل می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در ادامه عنوان کرد: در صورت تامین منابع مالی و مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال جاری شاهد اتمام بهسازی این محور روستایی در فاز ذکر شده خواهیم بود.

وی از بهره‌گیری پتانسیل معدن‌داران خیر در تکمیل فاز دوم این محور خبر داد و افزود: در صورت همراهی خیرین معدن‌دار، مشکلات عمده دیگری از راه این محور مرتفع خواهد شد.