شناسهٔ خبر: 174979 - سرویس استان‌ها

با حضور استاندار خراسان جنوبی صورت گرفت؛

افتتاح ۲ پروژه راهداری شهرستان بشرویه به مناسبت هفته دولت

IMG_20240823_094343_(600_x_400_pixel).jpg با حضور استاندار خراسان جنوبی دو پروژه راهداری شهرستان بشرویه به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی) پروژه احداث و تجهیز راهدارخانه ارسک شهرستان بشرویه با حضور استاندار خراسان جنوبی، فرماندار شهرستان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مسئولین استانی افتتاح شد.

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در این مراسم از تلاش‌های راهداران و مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در احداث این راهدارخانه و بهبود وضعیت راه‌های استان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: فعالیت‌های مجموعه راهداری در بهبود زیرساخت‌های راه ها و افزایش ایمنی سفر در استان بسیار موثر بوده است.  

اسداله جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نیز گفت: احداث و تجهیز راهدارخانه ارسک با اعتبار هزینه شده ۳۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این راهدارخانه در زمینی به مساحت ۵ هزار مترمربع با زیربنای ۱۶۰ مترمربع شامل ساختمان و سوله است، اضافه کرد: این پروژه به منظور مدیریت بحران در زمان به وجود آمدن شرایط جوی نا مساعد و کمک به کاربران جاده ای به بهره برداری رسیده است.

جلال زاده ادامه داد: همچنین پروژه اجرای واریانت راه روستایی کرند- حسین آباد، جوزردان نیز به بهره برداری رسیده است   

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده 32 میلیارد ریال برای این پروژه یادآور شد: اجرای این پروژه به منظور رفع نقاط پرتصادف استان صورت گرفته که ۳۰۰ متر واریانت و سه دستگاه ابنیه فنی انجام شده است.