شناسهٔ خبر: 174981 - سرویس استان‌ها

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری به مناسب آغاز هفته دولت و روز کارمند

هفته دولت مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پیامی آغاز هفته دولت و چهارم شهریور ماه روز کارمند را بر تمامی دولتمردان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (چهارمحال و بختیاری)، متن پیام خدایار باقری مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت به خلق، خدمت به خداست. امام خمینی (ره)

نخستین روزهای شهریور ماه، به سرخی خون خادمان ملت و نظام و بزرگواران عرصه علم، ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و به نام هفته دولت و پاسداشت مقام کارمندان خدوم جمهوری اسلامی ایران مزین گشته است. شهیدان والامقامی که با خون خویش مسیر خدمت صادقانه را معنا بخشیدند.

این هفته نمادی است از وحدت مردم و دولت که سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماماً وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است. به همین مناسبت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری در هفته دولت در حوزه ی راهها، نهضت ملی مسکن،طرح جوانی جمعیت و احداث ساختمان های دولتی پروژه های مهم و متنوعی خواهد داشت که انشالله با بهره برداری از این پروژه ها بتوانیم رفاه بیشتری را برای مردم شریف استان به ارمغان بیاوریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و شهیدخدمت، حضرت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، هفته دولت و چهارم شهریور که به پاس زحمات بی دریغ و خالصانه کارکنان دولت، به عنوان روز کارمند نامگذاری شده، به خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی، علی الخصوص همکاران زحمت کش و خدوم خود در اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک و خداقوت عرض می نمایم. از زحمات و خدمات شبانه‌روزی آنان تقدیر و تجلیل نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ادامه راه شهیدان، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.